Vastaamme saamiimme viesteihin. Jos et parin päivän sisällä saa vastausta tai kuittausta viestiisi varmista puhelimitse, että viestisi varmasti on saapunut perille. Tärkeät ja kiireelliset asiat pyydämme hoitamaan kuitenkin puhelimitse tai Avoimissa Ovissa.

ASIAKASTUKI: laskutus, maksaminen, jäsenyys

Maanantai - Torstai klo 9-15
Puh. 020 730 6250 (pvm/mpm)
Muulloin: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Nopeutat asioiden hoitoa ottamalla ennen yhteydenottoasi esille jäsennumerosi. Vastaamme sähköpostiviesteihin 7 päivän kuluessa – tarvittaessa otamme Sinuun yhteyttä puhelimella. Asiakastuen kautta tehdyistä sopimusmuutoksista veloitamme sopimusehtojen mukaan. Numerosta voit myös varata henkilökohtaisen neuvotteluajan, jos asiakaspalveluiaika ei Sinulle sovi.

MYYNTIPALVELU: uudet jäsenyydet sekä yritys- ja yhteisöasiakkaat

Ma-pe klo 9-15
Puh. 020 730 6251 (pvm/mpm)
Muulloin: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Kuluttaja-asiakkaana hankit jäsenyyden helpoiten verkkokaupasta tai lähimmän P&T-kuntoklubin Avoimista Ovista – voit myös lähettää yhteystietosi sähköpostilla jonka jälkeen otamme Sinuun yhteyttä. Numerosta voit myös varata henkilökohtaisen neuvotteluajan.

Yritys- tai yhteisöasiakkaan tarjous- tai yhteydenottopyynnön pyydämme jättämään sähköpostilla.

ota yhteyttalomake